torsdag 4. september 2008

my mentors

det er mange mennesker som jeg ser på som mine mentors. for eksempel er det nas, dead prez, immortal technique,warlocks, talib kweli og seff andre nære venner som har formet min tankegang og væremåte. men når det kommer til de som har formet min tankegang er det spesielt noen som har infiltrert seg langt inn i hjernebarken. og når det kommer til musikk er det ingen tvil om hvem som er nærmest mitt hjerte. ingen får meg til å føle, tenke, grine og le som looptropp. og mc ren, men det er en annen historie! bandit queen er mitt livsmål å bli oppfatt som.da looptroop spilte i oslo i 2006 så dro de meg opp på scenen på bandit queen og ga meg en mic. jeg rappet hele låta, bare med hjelp av promoe til og med med appalaus. STORT., jeg var til og med så god at jeg fikk være med på 4 låter til. jeg husker det for alltid. hver gang jeg hører på hver låt blir jeg alle følelser på en gang. looptroop er best! tenk at de så meg  sånn at de dro meg opp på scenen. det er de opplevelsene i livet mitt som gjør livet mitt verdt å leve idag. looptroop de er bra. og det er bra!!!!
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

help me.

Theashow sa...

help u?pleace help me?