onsdag 3. september 2008

Den lille andungen

For ett par år siden, og faktisk mer enn det også: det er vel hvertfall 5, likte jeg ikke Maria Mena i det hele tatt. Jeg syns ikke hun var kul, ikke hadde hun fine klær og jeg hatet på musikken. I løpet av de 5 årene er det mye som er skjedd, og Maria Mena er vel ett slags moderne HC Andersen eventyr. Hun har jo blomstret opp som en sjelden orkidelilje. Dette bildet er tatt fra en hollandsk eller tysk fanside, og er bildet som skal være på coveret til den nye CDden hennes. Hun ser ut som en EKTE eventyrprinsesse. Musikken er også veldig veldig pen. Ikke helt i min sjanger vanligvis men jeg må innrømme at jeg syns det er vakkert! Håper nesten albumet kommer med plakat for da skal jeg kjøpe cden og henge opp bildet på rommet mitt!!

Ingen kommentarer: