lørdag 13. september 2008

Verdens BESTESTE essekule CASSAN!



CASSAN HADDE BURSDAG IGÅR! en av de besteste av de beste er Cassan. Jeg elsker Cassan. om bare litt, noen dager og måneder, så er sikkert Cassan Norges beste dansere. Hun er veldig, veldig flink til å danse så jeg hermer mye når vi er på byen og danser. Hun er supasjarmerende, men aller aller mest ESSEsnill.. Så sier hun esse siden hun er fra Bergen og det er ESSEkult. Vi savner Cassandra på Rå, så mye at vi har hengt opp det hemmelige avskjedsbrevet hennes på veggen med teip. Sånn at vi ser det hver gang hun jobber. YEY. Men Cassandra: eg e gla i deeeegg! Du er en av de aller aller beste vennene som finns i hele verden. Du så kul! E like deeeg. Savner deg masse. Sees neste helg, og så i KØben. snaaaart! KLLLLLLÆÆÆÆÆM

6 kommentarer:

Anonym sa...

thats amazing story.

Anonym sa...

its good to know about it? where did you get that information?

Anonym sa...

what happened to the other one?

Anonym sa...

very cool.

Theashow sa...

hva faen skjer med alle disse kommentarene HAHA skjønner ingenting men bedre med 4 kommentarer som er RÆVVA by the way enn ingen

Anonym sa...

THEA, dette har jeg ikke sett før nå!! Så søt du er:* Gleder meg til å se deg på fredag!;) Kjempeglad i deg og!! Og, haha... Lættis kommentarer. For en fantastisk historie. HEhhhee.. DU er søt! Kos.