torsdag 16. oktober 2008

BURSDAG 1!




Ida har verdens fineste Tina bursdag!!!! HURRA!
Tina er en av de peneste, hyggeligste, snilleste, sjarmerende og søte jentene jeg noensinne har møtt. Ja faktisk kanskje den peneste, hyggeligste, snilleste, mest sjarmerende og søteste jenta av dem alle Hun er hvertfall den morsomste, og den sprøeste som ejg elsker å freakeløpe nedover New Yorks gater på vei hjem. Det er ikke mange ting jeg ikke ville gjort for Tina, for hun er ganske grei selv også. Jeg har fulgt henne til New Yorks ER og hun har lagt madrassen ned på gulvet for meg når jeg var full og ikke klarte å komme opp i køyesengen. På toppen av alt dette så har hun verdens fineste og beste latter, så uansett hvor dårlig humør du er i kan du ikke la var å le hvis hun ler, det er jeg helt bombesikker på. Har jeg husket å si at hun er gavmild? Det er hun nemmelig også. hvis det er noen pene ting jeg har glemt å si så unnskylder jeg. Men Tina; du er ett vakkert vinnende vesen, og jeg er veldig glad i deg og savner deg masse. Vi, og resten av 5 på 4 gjengen, må samles snart. Håper du har det bra i , ikke New York, men EDINBURGH. spennende by, og spennende å se om jeg nå har stavet det riktig. GLAD I DEG!!

1 kommentar:

Sophie GH sa...

Kjæreste Thea! Så nydelig innlegg, har ikke sett det før nå, men tusen takk for de vakre ordene! Savner deg og resten av the gang masse, kanskje vi kan få til et lite juleselskap?? Jeg kommer hjem 18. desember i hvertfall. Glad i deg også! Håper du har det bra i O-town! Klemmer