torsdag 16. oktober 2008

Ahaha, post nr 100! Jubileum! Forlovelse!


Ja siden sist så har bloggen rukket å ha jubileum, hurra! Over 100 innlegg. Om ingenting. Akkurat som Seinfeldt! Hehe. 

I tillegg så har jeg rukket å bli forlovet i en fei, ganske hyggelig om jeg skal si det selv. Jeg var nemmelig ute på byen med mine gode venner på onsdag, da jeg havnet på samme drikkebule som sjefen min. Han var full, dermed også ærlig, så innrømmelsene kom på løpende bånd. Jeg er visst verdens beste, ganske hyggelig egentlig, så da kan fridde var jeg så sjarmert at jeg sa ja. Så nå venter både barn og bryllup. Håper han ikke husker at jeg lovet han at vår førstefødte skal hete Hugo..hehe, what? Livet som forlovet er temmelig hyggelig, så det blir spennende om idyllen braser på fredag på jobb, eller om man kan fortsette å late som man er forlovet for det er egentlig ganske gøy. Haha. Men har innsett nå mens jeg skriver at jeg nesten må bryte forlovelsen på grunn av aldersforskjell. Bare nesten da selvfølgelig.

Den siste tingen jeg har rukket er å lage fine sitrusfrukt figurer med Pelle. De ble veldig fine, selv om alle syntes Pelle sin sitronmann var så mye finere enn min limemann. Jeg syns det er litt urettferdig fordi at sitronen er blid og fornøyd, mens limen er lei seg og trist så det gjør det ikke akkurat noe bedre at alle skal bli så glad i sitronen. Men samme kan det være. Min SITRON-BÅT, get it?, slo hvertfall ann. Mye å gjøre på jobben i det siste? Ja nettopp!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha de var fete!
Og grattis ;)

Theashow sa...

hehehe takk takk! det ble en temmelig klein fredag på jobb så dessverre KAN DET HENDE at forlovelsen er avlyst. haha

Anonym sa...

hahaha doh!