tirsdag 9. desember 2008

I DET SISTE

Jeg har jo faen ikke orket å oppdatere bloggen på hundre år. Kan muligens ha noe med at jeg har hatt sånn nogenlunde normal døgnrytme og at jeg har hatt sånn middels ganske mye å gjøre. Og det kan jeg ikke hate så veldig mye på akkurat.....Men nå er jeg (dessverre) tilbake i gamet med å være oppe hele natten og bare gjøre fånyttes ting: så da kan jeg jo like gjerne oppdater bloggen en smule!


Jeg har begynt i to nye jobber. Den ene er som vikar bartender på Sir Winston, som by the way er ytrolig hyggelig sted med god atmosføre og hyggelig klientell...Hvertfall hyggelige folk bak i baren...hehe. Den andre er som freelance konsulent, eventplanlegger og selger i Kontur Forlag - antakeligvis Norges kuleste forlag. Der trives jeg jo godt, og skal jobbe masse neste uke. Skulle jobbe forrige også, men vi hadde det jo så gøy at vi skravla bort alt. Og det kuleste delen ved jobben er at jeg er med å lage det nye Fat Cap (graffitti magasin) som kommer i jubileumsutgave neste år. Har vært med å skrive intervju med både Bun B og Bishop Lamont, samt så skal jeg prøve å få tatt noen bilder av god, norsk graffitti og bidra med det. Samt så skal jeg nok være med å planlegge litt events neste år. I og med at Fat Cap blir 20 år neste år blir det masse fest og haraball i GRAFFITTIENS ÅR 2009. Sier ikke mer for planer er hemmeligstemplet enda---more to come.
Så har jeg plutselig fått enorm tannlegeskrekk og fobi for at tennene mine skal dette ut. Dette på grunn av at Marlin allerede har mistet 2 tenner og da vi satt på Sir Winston forrige uke datt sannelig en til delvis ut. Så nå har jeg fått noia for det også. Det hjalp ikke at jeg kom på at jeg ikke har vært hos tannlegen siden 2004(!!!!!) og at Pelle absolutt skulle fortelle hvor vondt og ikke minst mongodyrt det er å fikse tennene sine. Men her har jeg hvertfall pen munn så vidt jeg kan se....
I det siste har jeg også savnet New York masse masse. Har ikke skjønt at jeg faktisk har bodd der før nå jeg. Det var ikke bare kult, det var FANTASTISK. I wanna go back. Hvertfall sitte litt, bare litt på takterrassen...;(
Jeg har klart å få alle jeg har møtt i det siste til å vite hvor glad jeg er i Hello Kitty, og det har resultert i at samlingen er BETRAKTELIG utvidet da det rant inn Hello Kitty bursdagsgaver på bursdagen min 29 november. Blant det aller beste var en My Melody sparebøsse, Hello Kitty engle vekkeklokke og en HELLO KITTY NATTLAMPE. Og Hello Kitty Muffinspyntepinner. Me loves it. Men nå tror jeg at det må bli stopp, for rommet mitt er så fullt av HK ting nå...og jeg er tross alt 22...
Jeg hadde som sagt bursdag nettopp og det ble SINNSYKT gøy. Vors hos meg med den beste jentegjengen EVER. Selvfølgelig var det visse jenter som manglet, men vi festet for de også vi. Det ble nach på Rå, så nach hele Torggata lang med Hello Kitty klokke som sang og vi dro med gud og hvermann - se bursdagsdikt for det rimte. Men det ble veldig gøy på nach. Vi konsumerte sånn ca 4 flasker vin bare på nach. Og så funket ingen av de andre ipodene mine, så det ble HARD CORE hip hop nach med bare Dogg Pound, Paris, MC Ren, 2 Live Crew og diverse andre ting som jeg har. Dermed har denne uken gått med til å oppdatere ipod en smule og ha andre ting enn hip hop på den. Snevert. Men takk for verdens beste bursdag!!
Ett av de mindre morsomme snapshottene fra bursdagen! Vi var schvanger, fødte på bøtte, var jomfru maria og elefanter, danset, breaket og sto på henda og gikk med kjoler oppi strømpebokser. OG spiste rotter og hev ting på hverandre og brukte kjøkkenutstyr som hatter. Bedre kan det ikke bli. 

Ellers har dette også skjedd:

- Jeg har blitt kjempeforelsket. For første gang på sånn 7 år....Vi får se hvor det bærer. Men det er litt gøy, men ganske slitsomt og ass.
- Farget og klipt håret selv i anfall av kjedsomhet. Ble sådær, men har hvertfall brunt hår med tung lugg.
- Vært masse på nachspiel hos Yannick sånn hundre ganger.
- Diskutert med C ganske heftig på nach. Det var lættis
- Nesten brent inne i leilighet. Vekket av brannmenn og VG fotografer. Dermed stått i pysj og hylgrått utenfor leiligheten når man kom ut av røyk og ild.
- Vært masse sammen med Marling og Merete og begynt å banne alt for mye
- Laget overraskelsesreise med de 3 beste til den 1 beste
- Laget overraskelsesreise til en jubilant med de kuleste kule
- Handlet ferdig og pakket fint inn og pyntet alle julegaver
- Laget 800 smoothies på den fine bursdagssmoothiemaskinlageren. Hvertfall nesten.
- Funnet ut hvordan man lager jamba juice smoothie, men også at smoothie maskinen begynner å brenne av det.

Ja, og ellers. Det ble en LITEN oppdatering der gitt. 


1 kommentar:

Lucy sa...

What, forelsket?? Hvorfor har du ikke fortalt deeeet :O Skikkelig jentekveld snart nå da ja!!!