fredag 3. oktober 2008

HALLELUJA!



Det ble stor glede og jubel her i gården da Rock the Bells turneen endelig stikker innom Os-love i november. NAS droppa ut av line upen men kommer to uker før likevel så da plutselig ikke det så trist, Talib Kweli feiget ut men det gjør heller ikke så mye siden jeg har sett han 1000 ganger og dessuten har han vært favoritt så lenge at jeg NESTEN men bare nesten selvfølgelig er litt lei...Nei det trekker jeg tilbake...MEN: hvertfall : line upen i Oslo blir HVERTFALL mos def, bare sett han en gang så det er flott! The Pharcyde: DET KLINGER så utrolig NYDELIG!Skal få se passin me by, runnin, alle låtene fra lacabincalifornia etc---åååå det blir FLOTT. Sist men IKKE minst: DE LA SOUL! hva faen liksom? det blir SÅ bra. DE LA SOUL...AAAAAAhhhhh. nam!!!

Det beste er at vi skal ha julebord på RÅ samme dag som konserten, så vi skal spise og vorse sammen alle bartendere, dørvakter, djer etc etc og så drar vi sammen på konserten. blir helt sikkert knall. GLEDER meg. og jeg som var så redd for ikke å ha råd siden jeg er "fattig"...elller øh..."student" hvertfall..men nå fikk jeg det GRATIS. wawawiwa. 

Tirsdag 11 november, be there or be square!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ååå, jeg vil ikke være squaaare:(

Theashow sa...

du er bedt du også!!!! så hvis du kan ta fri fra køben og komme hjem får du være med!!!

Anonym sa...

THIS IS GONNA BE THE SHIT!!