tirsdag 12. august 2008

nesten sofa fra ikea..eller?

jeg hadde en veldig fin opplevelse da jeg var på ikea her om dagen. i torggata er det en kunstforretning, rett over veien fir naf huset og siden av underground vet dere? der, innerst inne på veggen henger det en reproduksjon av ett gustaf klimt bilde jeg har ønsket meg i årevis-bokstavelig talt. har ikke turt å spørre om prisen, for enten er det så dyrt at jeg aldri har råd eller så er det ikke det og jeg bruker alt for mye av pengene mine på det...men anyhow- da jeg var på ikea hadde de det der. så nå har jeg jo råd til det fordi denne reproduksjonen koster latterlige 500 kroner! jeg ble veldig glad. det er ikke like fint som det andre, fordi det er ett mindre utsnitt og har uklarere farger men dog. endelig skal bilde bli litt mitt. og tusenvis av andres. men det gjøkke no!

Ingen kommentarer: